שיטת לאבאן – יאט

פרטים נוספים

מיועד ל

שחקנים ושחקניות בעלי רקע, בימאים ובימאיות

שעות

18:00-21:00

תאריך התחלה

14/01/2024

תאריך סיום

17/03/2024

מחיר

2,600.00

מיקום

אבן גבירול 106 ת"א

בעולם הנוירולוגיה קבעו שאי אפשר לשנות מחשבה במחשבה. מחשבה אפשר לשנות באמצעות תנועה פיזית.
אמנות שינוי המחשבה. למה משחק הוא לא כמו החיים עצמם? מה ההבדל בין לפעול ולשחק? איך להשתנות ולהיכנס לעומק הרגשי ולשלוט בגוף כך שנספר סיפור שלם יותר?
טקסט הוא השפה שניה שלנו. כשאנחנו נולדים אנחנו מדברים באמצעות תנועות וצלילים. הגוף מרגיש, חווה, חש, וחי. הגוף מספר את האמת עליכם - מילים יכולות לשקר.  השיח הפסיכולוגי במשחק מוגבל בידע שלנו, או של הסביבה שלכם. לכן ניתוח טקסט בצורה המוכרת (רצון פעולה מכשול) לא עובד לכולם. הגוף מגיב מהר יותר, אינטואיטיבי יותר, ניתוח הטקסט המוכר מגיע כתמיכה לגוף. אנחנו לא מדברים במילים אנחנו מדברים באמצעות הגוף והסאונד. לרגשות באומנות המשחק יש צורה ויש צלילי - הם הכלי המרכזי של השחקנים.  אין צורך להתחבר לרגשות (זה מבפנים לבחוץ)
לאבאן זו שפה, שפה שממפה את הנתונים הפיזיים שלנו והופכת אותם להנדסה. בכך קל יותר לבנות רצפים של תנועות שדרכם נוצר מערכת סמלים שמשפיעה על הסביבה שלנו באופן פסיכולוגי. למידת השפה מאפשרת לכם להכיר את הכלי שאתם, את התודעה שלכם מתוך הגוף, איך מביימים את העצמי, איך מניעים קהל.  בסדנה נלמד הכרות עם מערכי הגוף ולהבין את דרך פעולתם. להבין את התזוזה הכי קטנה, איך המוח עובד כשאנחנו משחקים, להבין את סוגי הארכיטיפים שאנחנו מגלמים על הבמה, נלמד איפה האמת ואיפה המסכה ואיך מחלקים את המשחק לשני אזורים בגוף.  אלה כלי אימון, השפה של לאבאן מאפשרת בדומה למוזיקה לבנות מערך של כלים בגוף באמצעות תנועות של קול, גוף, פנים ואף תנועות צל (תנועות מצב) על מנת להראות רצון, על מנת לבסס מכשול, זהו כלי ניתוחי  שמפענח את  התנועה של האדם בכך מייצר פעולה פיזית שמשפיעה על הסביבה שלה.  
בסדנה נלמד את ארבעת היסודות,  את שמונת המקצבים של הגוף, את ששת ההתנהגויות ונרכיב מהם מניפה של תרכובות שמייצרות דמויות שונות וארכיטיפים של התנהגויות. זו אינה סדנת תנועה. זו סדנה של הפסיכולוגיה של הגוף. על תנועת העיניים, הידיים, האגן, זו סדנה על אומנות השינוי והמנעד. זה ללמוד שפה חדשה שנותנת לנו שליטה על הגוף ובכך את החופש להשתנות על מנת להשיג את מטרתנו.
אני מלמד את הטכניקות האלו בארץ ובחו"ל כבר למעלה מ- 14 שנה. 
  • בסדנה לומדים את השפה הייחודית של יאט- לאבאן.
  • ששת הרגשות הבסיסיים,
  • פעולות פיזיות מול פעולות מנטליות.
  • חמישה מעגלי משחק.
  • דפוסי התנהגות
  • הסדנה  מבוססת תיאוריה
  • הדגמות.
הסדנה מומלצת לאנשים המחפשים הסתכלות פרקטית לאומנות השינוי - מתאים בעיקר לאנשים המתעסקים במשחק ובבימוי. להבין את היסודות העבודה מבחוץ לפנים. אנשים שמרגישים שניתוח טקסט לא תמיד עובד עליהם. ואנשים שרוצים למקסם את השליטה בכלי שלהם על מנת למקסם את ההופעה שלהם. בסדנה משתמשים במושגים באנגלית. (הכול גם מתורגם)
 סיימו הרשמה על מנת לשריין מקום. התשלום מתבצע בסמוך לסדנה ולא בשלב זה של הרכישה.
Home
Account
Cart
Search
גלו עוד
גללו!